Właśnie ukazała się najnowsza książka Wydawnictwa Kirin, zatytułowana „Cool Japan. Autoprezentacja Japonii w popkulturze”, pod redakcją Małgorzaty Gotowskiej i Adrianny Wosińskiej.
„Cool Japan” to hasło, pod którym kryje się strategia promocji Japonii poza granicami kraju, prezentująca ją przez pryzmat tego, co interesuje młodych – popkulturę, modę i najnowsze technologie. Przeszło dekadę od wystartowania programu badacze na całym świecie próbują prześledzić jego mechanizmy i efekty. Zastanawiano się nad tym również w Polsce, czego owocem jest niniejsza książka, która śledzi, jakie treści na temat Japonii odczytać można w jej rodzimych produktach popkultury – filmie, muzyce czy komiksie.
Liczba stron: 272
Format: A5
Cena okładkowa: 34,90 zł
Książkę można już zamawiać w sklepie wydawcy i warto to zrobić teraz – tylko do piątku 24 lutego obowiązuje promocja przedsprzedażowa!