Torii 21
TEATR NŌ
cz. I: Od małpiej muzyki po kontakt z bogami
SHIN-HANGA
Nowość wśród drzeworytów
FENG SHUI A ARCHITEKTURA STAROŻYTNOŚCI
czyli o szukaniu harmonii ze światem i bogami
OBRONIĆ SIĘ PRZED SAMURAJEM
czyli okinawska broń chłopska – cz. 1
HARAMAKI
Japońska modlitwa o bezpieczny poród
W IMIENIU SZOGUNA
czyli czasy regencji klanu Hōjō
TWÓJ MONOCHROMATYCZNY PRZYJACIEL INFORMACYJNY
Konkursy, nowości wydawnicze, informacje i o wiele więcej
CHOPIN NA DALEKIM WSCHODZIE
O fascynacji Japończyków polską muzyką
DUSZA JAPOŃSKA OCZAMI POLAKA
O miłości i śmierci w kulturze Japonii według Wacława Sieroszewskiego
EMBRION POLUJE W SEKRECIE
The Embryo Hunts in Secret jako przykład twórczości Kōjiego Wakamatsu
BLONDYNKA W JAPONII
Wywiad z Beatą Pawlikowską
SLUMSY OSAKI
Spacer po dzielnicy Nishinari
IWAI
O pieniądzach (i nie tylko) w japońskich zwyczajach ślubnych i pogrzebowych
CZOŁGI, PANCERNIKI I GUNDAMY
Modelarstwo w Japonii
„WESOŁE JEST ŻYCIE (JAPOŃSKIEGO) STARUSZKA”
Prawda czy fałsz? – Zwycięski esej w konkursie „Torii” i Japońskiej Prasówki
HORRORY CODZIENNOŚCI
Młodzieżowe koszmary Junjiego Itō
PŁASKI ŚWIAT OTAKU
czyli twórczość grupy Superflat
ROCK NEOSEKSUALNY
Relacja z koncertu duetu ADAMS
CÓRKA SAMURAJA
Recenzja książki
W KRĘGU WARTOŚCI KULTURY JAPONII
Recenzja książki