„Etykieta japońska” już w sprzedaży

„W odróżnieniu od licznych internetowych przewodników dotyczących japońskiej etykiety, przez książkę De Mente nie przebija chęć zszokowania Czytelnika tym, jak Japonia inna jest od wszystkiego, co znają. Wręcz przeciwnie: cierpliwie i niezwykle klarownie tłumaczy nie tylko to, JAK się zachować, ale też i DLACZEGO. Wyposażony w tę wiedzę Czytelnik może czuć się bezpiecznie w kontaktach z Japończykami, a nawet zaimponować tym, którzy na jego znajomość konwenansów nie liczą. Otwiera przy tym Jego umysł na wiele zagadnień związanych z kulturą Japonii i jej codziennym funkcjonowaniem.”
– tymi słowami książkę „Etykieta japońska”, która w zeszłym tygodniu trafiła do sprzedaży nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego poleca nasza redaktor naczelna, Adrianna Wosińska.
 
Publikacja pod patronatem Torii. Zachęcamy gorąco do lektury!

Zapisz