strona Torii Witamy na forum Torii! Zaloguj się, lub zarejestruj.
16.12.2017, 04:14:44
Strona główna Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja
Aktualności: Witamy na forum Torii!

Forum Torii  |  JAPONIA  |  Manga i anime (Moderator: Krasnoludka)  |  Wątek: Animax « poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Animax  (Przeczytany 6485 razy)
cullina
Gaijin
*

« : 01.01.2009, 20:30:13 »

Hej, sądze że przyda się taki temat. A więc Animax to kanał telewizyjny na ktorym ciągle leca anime. Jest dotępny a Japonii , chinach, korei, ameryce i niemczech i ma być też w polsce. Na wikipedi pisało ze 13 stycznia ma to ruszyć. Niestety nie znam się na tych sieciach i innych dystrbutorach. Podobno telewizja HBO się tym zajmuje...
Chciałabym żeby puszczali ciekawsze anime ,a nie np. ocenzurowane NARUTO. W niemiecim Animaxie lecą nawet ciekawe anime jak np. elfen lied.
Piszcie co wiecie...
« Ostatnia zmiana: 02.01.2009, 10:36:20 wysłane przez cullina » Zapisane
PenTragon
Gaijin
*

« Odpowiedz #1 : 02.01.2009, 01:08:14 »

ja już te całe wieści o starcie słyszę chyba od 2006 roku i jak narazie nic sie nie wydarzyło poza tym ze dalej go nie ma^^

Powiadasz ze Naruto to ciekawe anime? To ty chyba nie widziałaś naprawdę ciekawego anime...

Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku.
cullina
Gaijin
*

« Odpowiedz #2 : 02.01.2009, 10:34:38 »

Mówię ,że chcę inne anime, a nie jakieś naruto którym chce mi sie wymiotować...
sandro
Gaijin
*

« Odpowiedz #3 : 10.02.2010, 10:51:31 »

Dla takiego kanału założyłbym kablówkę. ^^
Choć istotna byłaby ramówka, gdyż sam gustuję w dojrzalszych tytułach, niż wspomniany Naruto.

Swojego czasu na kanale Hyper (nocna telewizja o grach komputerowych) leciały różniaste anime, jak Cowboy Bebop, Vision of Escaflowne, czy Serial Experiments Lain. Nie wiem jak to jest teraz.

P-chan
Gaijin
*

« Odpowiedz #4 : 06.11.2010, 13:33:42 »